reklama

Investoval som do Feldeka

Literatúra, ako súčasť vzdelania by (samozrejme) mala byť zadarmo, tak ako všetko... Niekedy ale nie je zlé, zaplatiť si za kvalitu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

+ Tak čo? Čítate? Čítate?

- No veď vidíte! Samozrejme, že čítam...

+ Aha, aha... a čo čítate? Knihu?

- Prepáčte, ale ak chcete nadväzovať rozhovor, mohli by ste na tom trochu popracovať. Nech nevyzeráte ako taký... ako taký...

+ ...nevzdelanec?

- Aha, nevzdelanec. To je pekné slovo. Už, už som chcel použiť slovo TĹK. Ale môžem povedať aj nevzdelanec. Aby som sa vás nedotkol.

Minule som bol v kníhkupectve a investoval som - do Feldeka!

+ Vy ste si od neho kúpili nejakú knihu?

- Nuž "kúpil," to je prisilný výraz. Nevykonal som všetky náležitosti spojené s nakupovaním.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

+ Preboha! Vy ste tú knihu ukradli?

- Opäť nemôžem súhlasiť.

+ Tak počkať, počkať. Zaplatili ste za tú knihu?

- Nie priamo štandardným obeživom - peniazmi a pri pokladni. Knihu som si vyhliadol, elegantne som si ju vložil do vrecka na saku, ALE o krádeži tu nemôže byť ani reč! Medzi ďalšími výtlačkami som nechal gastrolístok!

+ Počujte... ale však to je sprostosť. Gastrolístok - to je čo za platidlo?

- Ale veď si to len predstavte. Myslíte si, že taký Feldek nepotrebuje jesť? Viete, akú má ten lístok hodnotu? No? Celé... dve eurá desať centov!

+ Fíííha! Za to si v našom podnikovom bufete môže kúpiť 300g tresky, 4 rožky a malú kofolu. Ale tá je tuším po minimálnej trvanlivosti. Aj keď Feldeka som v našom bufete už dávno nevidel.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Ja by som povedal, že nikdy...

+ A to vy takto nezvyknete poctivo platiť peniazmi za knihy?

- Platiť? Za knihy??? A čo ste vy? Kapitalista? Platiť za knihy - vzdelanie? Vy sup! To je rovnaká nehoráznosť ako platiť za zdravotníctvo! Alebo dopravu. Alebo jedlo...

+ No moment, moment. Tomuto ešte nerozumiem. Vy si myslíte, že tá jeho kniha mala hodnotu 2,10€ ?

- Nemala! Ani zďaleka!

+ A tak teda?

- Preto som tam pridal ešte 10-eurový poukaz na zľavu!

+ Zľavu? Na akú zľavu?

- Na akú na akú? No predsa v kníhkupectvách! Nech si k tej treske kúpi aj niečo dobré na čítanie... napríklad ako to, čo teraz čítam. Je to zaujímavé. Od Feldeka...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

(Autor odporúča platiť za knihy a iný tovar konvenčnými spôsobmi.)

Boris Svoboda

Boris Svoboda

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

twitter.com/BorisSvoboda Zoznam autorových rubrík:  DialógyPolitikaNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu