reklama

Veďmed

Čo si treba zapamätať je, že toto zviera je VEĽKÉ. Veľmi veľké. Asi ako slon...ibaže trochu menšie. Nič podstatnejšie na ňom totižto nenájdete.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Keď ho stretnete, bude vám okamžiteúprimne jedno, do akej čeľade patrí. Nepomôževám preľaknuto namietať: „Ale veď on mal mať teraz zimnýspánok!!!“ Nevysvetľujte. Ak je vám život milý,tak radšej okamžite bežte...vlastne nie...on vás dobehne.Vylezte na strom! Ale on vie tiež liezť...

Čo teda urobiť? Nuž, ja to neviem.Zatiaľ som to nepotreboval. Dúfam, že ani nebudem. Aleskúsime si ukázať zopár neodskúšaných,ale veľmi sľubných postupov

AKO SA ZACHRÁNIŤ PRED MEDVEĎOM

1, upokojte medveďa a pokústesa mu pomaly, jasne a zrozumiteľne vysvetliť, že podľa pozorovaníochranárov by sa nemal vyskytovať v tejto oblasti. Je dobré,ak toto tvrdenie môžete podoprieť úradne overenýmidokumentami. Ak tieto pri sebe nemáte, môžete medveďovipovedať, že si pre ne idete skočiť do najbližšieho mesta. Akvám súhlasí, choďte.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Poznámka: K medveďovi sa sdokumentmi NEVRACIAME. Nebuďte hlúpi Ak sa vám razpodarilo utiecť, nechoďte k medveďovi s potvrdeniamispäť!!!..normálne mu ich pošleme poštou. Aledoporučene, aby to nemohol poprieť.

2, Navrhneme mackovi, či by nechcelhrať v televízii. Farbisto mu vylíčime, ako pokračujenatáčanie hranej verzie Macka Uška s tým, že sastále nenašiel žiadny vhodný kandidát nastvárnenie hlavnej postavy. Ako motiváciu mu môžemespomenúť úspešných kolegov z projektovGumkáči, alebo Pilot Balu. Uistíme ho, že on budeešte slávnejší. Kým si medveď budepredstavovať svoju hereckú kariéru, nenápadnesa vytraťte.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

3, Tvárte sa, že ste strom

4, Tvárte sa, že ste tráva

5, Tvárte sa, že ste vzduch (aknezaberie nič z vyššie uvedeného).Táto technika jeveľmi účinná. Ak by vás predsa len medveďodhalil, pravdepodobne si bude myslieť, že vaše duševnézdravie je veľmi chabé. Keďže je to slušné zviera,vezme vás do najbližšieho ústavu. Pokojnechoďte!....Dobre, takže medveďa by sme sa zbavili. A teraz:

AKO SA DOSTAŤ Z BLÁZINCA

1, Povedzte, že ste prišli len namaškarný ples

2, Predstierajte, že medveď je vašastará mama. Personál upozornite, aby nepoukazoval najej vzhľad, lebo je na to veľmi citlivá

3, Úprimnosť je najlepšia. Ničňou nepokazíte. Takže pekne kvetnato opíšte, čo savám stalo. Asi takto:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„Išiel som si len tak po lese azrazu medveď! No! Aj mu hovorím, čo tu robíš? Veď simal mať zimný spánok takto koncom júna! No alejemu to bolo jedno. Tak som chcel utiecť, ale vravím si: Ajtak ťa dobehne. Načo utekať. Len sa zadýcham, budúma bolieť priedušky, ochoriem. Ak už mám zomrieť, takzdravý...Tak som tam zostal. Ale povedal som si, že nejako saz toho dostanem. Ja ho ukecám. Tak som ho upokojil a vysvetlilsom mu: 'Priateľu, tuto nemáš čo robiť. Tu si zle. Teba tužiadny ochranár nevidel, ako je rok dlhý. Chceš to napapieri? Doooobre. Zbehnem do najbližšieho mesta....' Ale tonepomohlo. Vedel, že v najbližšom meste nesídlia ochranári.Ale ja by som mu tie papiere aj tak zohnal a poslal by som mu ich.Doporučene. Ja nie som sviňa....No ale tak som na neho skúsilniečo iné. Ponúkol som mu, že môže hrať vfilme Macka Uška, veď bol aj celkom fotogenický...no...počkajte,kam ma to beriete? Jéééj, pekná košieľka,len mi ju dávate naopak....moment, ale to som vám eštenehovoril, ako som bol stromom a potom trávou. A nakoniec sombol vzduchom, no? Dobré že? Ale aj tak najlepšia bola tátráva. Teda nie taká, ale....Ja som vedel, že mapochopíte :)....Kde je stará mama?“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nabudúce rýchlokurz: AKOSA DOSTAŤ ZO ZVIERACEJ KAZAJKY...

Boris Svoboda

Boris Svoboda

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

twitter.com/BorisSvoboda Zoznam autorových rubrík:  DialógyPolitikaNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu