reklama

Malý svet

...v ktorom sa človek ľahko stratí...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

2. deň
Jeden môj priateľ sa stratil. Odvčera ho niet. Všetci sme ho hľadali. Prehľadali sme celý, úplne celý svet. Celý kilometer štvorcový. Ani za jeden zo stĺpov sa neskryl, ani na jeden zo stromov nevyliezol. Ale 5 stromov sme nevedeli dôkladne skontrolovať. Nedokázali sme na ne vyliezť – boli príliš vysoké. Ktovie, čo všetko mohlo byť na ich samotnom vrchu?! Navrhol som, aby sme ich spálili. Ostatní boli samozrejme proti. Veď tie stromy sú tu odjakživa...teda aspoň pokiaľ si pamätáme. Čiže od včera. Vtedy sa stratil môj priateľ... No podarilo sa mi ostatných presvedčiť a tak sme tých päť stromov spálili, zoťali, zničili. Nie je to nič strašné, zostalo nám ich plno – až dvadsaťpäť. Ten priateľ sa neskrýval ani na jednom z nich. Žiadna tragédia, priateľov mám ešte plno, teda desať. To je viac než dosť!... Vystačia mi na celý život.

3. deň
Včera sa pri tom obrovskom hľadaní - pre zmenu - stratil ďalší môj priateľ...Aj deväť ich postačí...


Boris Svoboda

Boris Svoboda

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

twitter.com/BorisSvoboda Zoznam autorových rubrík:  DialógyPolitikaNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu