reklama

Osobný strážca

Prezident musí mať okolo seba celý kŕdeľ, celý húf osobných strážcov, lebo na neho môžu zaútočiť z ktorejkoľvek strany. Aj z hora.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

@: Poviem vám, aj keď taký štát niekedy nemá pätu, má aspoň Hlavu a viete, kto na takú hlavu musí dávať pozor?

#: Kat?

@: Ale prosím vás! Aký kat, čo to tu šírite za protištátne reči!

#: Akože? Ak nie kat, tak kto? Neurológ?

@: Ale ja nemyslím tú hlavu, čo sa vám tak hompáľa na tom... hrudi. Myslím Hlavu štátu! Prezidenta.

#: Ahááá, áno. Tak v tom prípade už mám jasno. Na prezidenta musí dávať pozor hovorca.

@: Nie, nie, nie. Zase ste mimo. Na prezidenta musí davať pozor Osobný strážca (Niektorí heretici, však áno, dávajú prednosť Neosobnému strážcovi, ale to je teraz vedľajšie).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

#: Jasné! Bodyguard.

@: Alebo familiárne "Buddy".

#: Poznám, poznám, to bol ten Kostňer s tou Vytni.

@: Hahá, ja ti jednu vytnem! Ale ak by vám taký Kosťner Whiytňeal, teda vyťal, tak to by ani jedna kosť nezostala celá. Taký "Buddy"... gárd, to nie je len tak. On ochraňuje svojho klienta na život a na smrť.

#: Áno, väčšinou je klient rád, ak ho Buddy ochráni na ŽIVOT. Ak by klient zomrel, čo už by to bol za život.

@: Presne. A taký prezidentov Buddy... gárd to má ešte ťažšie. Takého prezidenta neustále ohrozuje - tu ostreľovač, tam ohovárač, tu padajúca vlajka, tam padajúca vláda, tu technická porucha lietadla, a tak ďalej a tak ďalej.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

#: Ale čo ešte taký Americký prezident! Veď tomu nestačí jeden Buddy...gárd.

@: On musí mať okolo seba celý kŕdel, celý húf osobných strážcov, lebo na neho môžu zaútočiť z ktorejkoľvek strany.

#: Aj koaličnej?

@: Zo všetkých!

#: Aj z hora?

@: No... obzvlášť z hora! Veď preto mu vždy na pleciach sedí jeden agent.

#: Viem, to je veľké privilégium, ak vás na pleciach nosí prezident.

@: Ha, privilégium to je! Ale aké je to nebezpečné. Predstavte si, že ste bodyguard a zrazu vidíte, ako smerom na prezidenta letí guľka a ešte k tomu z pušky! A teraz všetko vidíte tak spomalene (bodyguardi vidia všetko zo zásady spomalene) a celý život sa vám tam mihá pred očami 5 rokov, 10 rokov, 20 rokov, 100 rokov... a zrazu sa musíte odhodlať a skočiť tej guľke do dráhy....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

#: A potom sa mi už nebude mihať život pred očami?

@: Priateľu, obávam sa, že potom sa prestane mihať úplne všetko...

#: Aha... nuž, ešteže nie som Buddy... Len mi vysvetlite jedno. Ak je to také nebezpečné povolanie, prečo sa nerobia nejaké bezpečnostné opatrenia? Aby to povolanie bolo bezpečnejšie?

@: Výborná otázka, kolega. Nechcem sa chváliť, ale vypracoval som návrh bezpečnosti pre bodyguardov. Volá sa Buddy na druhú.

#: Ako?

@: Buddy na druhú. Je veľmi jednoduchý. Pozrite sa. Máme prezidenta - je v nebezpečenstve. Má badygardov, ktorý ho ochraňujú a berú na seba časť toho rizika. A teraz - môj zlepšovák: Každý bodyguard bude mať svojich VLASTNÝCH bodyguardov. A teda bude vo väčšom bezpečí aj on sám.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

#: No ale stále sa mu môže niečo stať. Jemu, alebo niektorému z bodyguardovych bodyguardov, no nie?

@: Je to možné, ale aj tento problém mám vyriešený! Ak bude hroziť nebezpečenstvo bodyguardovmu bodyguardovi, tak aj jemu pridelíme bodyguardov. A teda: Ak by niekto chcel ublížiť prezidentovi, najprv musí zneškodniť bodyguardov bodyguardovych bodyguardov. A potom samotného bodyguarda. A až potom sa môže pustiť do prezidenta, ale... to je prakticky nerealizovateľné. Teda - akýkoľvek atentát je vylúčený a tak môžeme čo?

#: Čo?

@: No? Môžeme prepustiť všetkých bodyguardov. Veď aj tak by brali plat za nič. Veď nič nehrozí. A všetci sú šťastní.

(!!!PRÁÁÁSK!!!)

#: Ehm, že ste vy ten váš nápad posunuli kancelárii prezidenta...

@: Alééé, aký môj nápad, však to vy ste začali s hlavou štátu!

#: Ja? Žeby? Počkajte, pozriem sa na začiatok článku. hmm... no... Jééééj, vy klamár, to vy ste začali!

@: Tak ja pôjdem..

#: Počkajte, héj! Kam idete? Viete, čo to je preliezať toľko riadkov textu? A ešte k tomu bezpätkového. Nemám sa ani čoho zachytiť. Vy ste ale zradca!... Vážení čitatelia, ako vidíte, v jednom článku sa nám podarilo spáchať atentát na prezidenta a zbúrať štvrtú stenu tohoto "AKOŽE diela" - teda vystúpil som k vám, čitateľom s vedomím, že som len "literárna" postava. Kým mi nezatrhnú repliku, rád by som vám zaželal príjemný nový r...

Boris Svoboda

Boris Svoboda

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

twitter.com/BorisSvoboda Zoznam autorových rubrík:  DialógyPolitikaNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu